Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2008 23:51 - обичам!
Автор: byronesque Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1603 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2008 10:39


Обичам, когато сутрин е студено и като отворя прозореца да проветря, кихам от хладния въздух.

Обичам, когато чаят ми изстине малко и мога да изпия две глътки зелен живот.

Обичам, когато котаракът ми спи толкова сладко, че не мога да спра да го гледам и затова закъснявам за работа.

Обичам, когато дрехите, които си избера за деня, не се нуждаят от гладене.

Обичам, когато е сряда и по Върджин радио започне "Какво би предпочел".

Обичам, когато ми пуснат Kaiser Chiefs докато съм сънена.

Обичам, когато асансьорът дойде бързо.

Обичам, когато светофарът на пл. Македония не се бави безумно много.

Обичам, когато видя котка да спи върху капака на току-що спряла кола.

Обичам, когато видя продавачите на цветя да подреждат стоката си.

Обичам, когато шофьорите ми дадат предимство на зебра. И винаги им казвам "Благодаря" с усмивка.

Обичам, когато сутрин кажа "Отворете на войводата" в домофона.

Обичам, когато Таня ме нарече "слънце".

Обичам, когато колегите ме прегръщат за "Добро утро" и ме питат как съм.

Обичам да ям череши.

Обичам си слънчевите очила.

Обичам скъпата си приятелка Кати!

Обичам хората, които ме наричат "Идейке".

Обичам миризмата на дъжда, който напоследък не ни отминава.

Обичам продавачите, които уважават желанието ми да не  използвам  найлонови торбички.

Обичам, когато мама се чуди защо цял ден не съм влизала в скайп.

Обичам да ходя на кино.

Обичам, когато някой реши, че мога да му помогна.

Обичам всичките си бивши колеги и настоящите такива.

Обичам да гледам охлювите в аквариума.

Обичам да чета детски книги.

Обичам да излизам от очертанията.

Обичам да чувствам ръката на моя духовен водач, която ме подкрепя зад гърба.

Обичам да спя, обърната на ляво.

Обичам и Уикеда, явно ...


Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз пък обичам теб и красивите неща, ...
07.06.2008 13:19
Аз пък обичам теб и красивите неща, които пишеш ! И продължавай да обичаш !
цитирай
2. анонимен - :)
07.06.2008 13:27
И аз те обичам, слънце :) И помня всеки миг като съм изтръпвала заради теб...
цитирай
3. анонимен - :))аз пък обичам да те познавам в...
07.06.2008 16:11
:))аз пък обичам да те познавам всеки път,когато ме допуснеш до себе си и обичам да познавам когато обичаш:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: byronesque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 364794
Постинги: 78
Коментари: 437
Гласове: 719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930