Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 17:46 - каса мия
Автор: byronesque Категория: Забавление   
Прочетен: 2523 Коментари: 3 Гласове:
0



Колкото и банално да звучи, ще го кажа – лято е и ще ходя на море. Четох, че в условия на криза, българинът няма нищо против да отиде извън сезона, някъде на палатка и не е задължително летовището да завършва на Ризорт. И аз така, в условията на криза, реших да събера пари за моето синьо лято, за моя лагер, за моето 10-дневно съзерцание на безбрежната морска шир, длъж и длъб (да покрием и трите измерения).
Накратко – направих си благотворителен фонд. Казва се „Мила отива на море”. Касичката на Фондацията е ситуирана на видно място в офиса ни и е работи без почивен ден. По-близките ми приятели знаят, че повечето си проблеми с касичка – касичка за оплакване, любовна касичка, сега и морска такава.
Като опитен инкасатор, пуснах първите 80 стотинки сама – за стимул. До края на ден първи вече имаше 3,80 лв.; два чека – един за 1000 долара, другия за 10 000 с уточнение, че аз мога да реша вида на валутата; едно актуално календарче за месечния цикъл, неизползвано. За сумата дължа уточнение – 80-те стотинки са си мои, двата лева ми ги даде пусна колежка – имала да ми връща; само левчето е волно пожертвование от Стела. През същия ден първи следобяд намерих касичката си празна. До нея имаше бележка: „Там съм и те чакам!”. Обвиних първо шефа ми, Радо – от него мога да очаквам подобни злини (има да ми връща доста). Разбира се, до края на деня намерих касоразбивача и със заплаха от побой, си взех обратно парите.
За да се успокоя, си пуснах още малко стотинки от мое име. След няколко дни обаче забелязах, че нещо не върви – никой не обръщаше внимание на касичката. Набитото ми око видя проблема – твърде семпъл дизайн. Тъй като понякога слушам какво говори шефът ми, направих един сърцераздирателен дизайн (по-долу). Имаше ефект – шефът ми пусна 2 стотинки.
Та така – моята касичка е отворена за вашето благотворително сърце и портфейл. Пишете ми тук – ще се разберем как да ви взема парите.image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. koker - =)
19.06.2009 09:46
Ха, ти си адашка! :)
Аз имам касички "Мила ходи на море" и "Мила иска още веднъж" :)
цитирай
2. totenlicht - аз установих, че съпричастност към ...
19.06.2009 10:44
аз установих, че съпричастност към касичковите проблеми на моята личност проявявам само аз.
другите са склонни да постъпват като твоят касоразбивач.
успех с намирането на съмишленици за фонда :)))
цитирай
3. byronesque - нека събирането продължи
19.06.2009 11:10
ще трупаме - левче по левче, бира става
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: byronesque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 365362
Постинги: 78
Коментари: 437
Гласове: 719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930